2009. 04. 22.

Színes hírek / Tatabánya ismét



A múlt heti társasnapra kevessebben gyűltünk ugyan össze mint, azonban a jelen lévők így is remekül szórakoztak miért is ne. Ezúttal a táskákból az alábbi játékok kerültek elő:
Genial – rendkívül szórakoztató, absztrakt társasjáték. Anyja kártya, apja dominó. Vagy fordítva. Egy kis tervezgetés, egy kis szerencse, és izgalom sokk. Négynél alább ne add, mármint főben, ha leülsz játszani vele. Mert párosban szebb a világ, meg jobb a Genial.
San Marco – Ide meg három ember kell. Vagy kettő ember meg egy asszony. Esetleg a kettő egyéb kombinációja. Szeretem. Sok fejtörés, kevesebb szerencse, nem túl hosszú játékidő, egyszerű szabályok. Mi kell még? Egy jó játékhoz. Persze.
Keltis – Ez is egy Knizia. Egyszerű, gyors kártyajáték, amihez mellékeltek egy táblát. Először játszottam vele és nem bántam meg mondhatom máskor is egy nehezebb játék előtt, vagy után bármikor szívesen megismételném megismételném.
Carcassone – klasszikus, most is sikert aratott.
Zug um Zug Europa – Nem egy partit játszottam vele, de már valahogy évek óta nem /nekem legalább is úgy tűnt/. Most mégis. Tetszett megint. Izgalmas, különösen amikor a leghosszabb útvonalra gyűjtök. Pechemre sikerült. A feleségemet megelőzve…

A következő találkozóra május 16-án kerül sor, ismét mindenkit sok szeretettel várunk.

Nincsenek megjegyzések: