2008. 11. 08.

Játszóház

Túl vagyunk a novemberi társasjátékos találkán is... Az Egyesület tagjai közül néhányan azért megtisztelték jelenlétükkel a rendezvényt. Ez örömteli... Hasonlóan ahhoz, hogy végre Thaur is ismét jelen volt... Játszottunk is gyorsan egy Legaue of Six partyt amiben Mázlis is résztvett és egyúttal meg is nyert.
A hangulatra szerintem nem lehetett panasz. Szépen összegyűltünk megint. Minden asztal foglalt volt. Tényleg, Jenoe, te jössz még valamikor? :)
Mindig meghatódom, amikor az online társasjátékos szekcióból is felbukkan a találkán pár új arc. Nagyon röviden ennyi... :)

3 megjegyzés:

Szabó Jenő írta...

Mennék én, mennék. Ennek az első lépése, hogy újra követem, hogy mikor is van.

De még nem döntöttem el, hogy mint egyesületi tag, mint régi könyvtári játékos, vagy inkább on-line játékosi minőségemben jelenjek meg. :)

Scoopex írta...

Sajnos nem jutottam el most a találkozóra.
Hányan voltatok?
Voltak új emberek is?

Unknown írta...

"Sajnos" nekem is más elfoglaltságom volt szombaton, de örvendetes, hogy telt házas volt a találkozó.